مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 17:252023-12-06اقتصادي

آزادسازی اراضی 60 میلیارد ریالی در رضوانشهر 


جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: 750 متر مربع از اراضی ملی به ارزش 60 میلیارد ریال در شهرستان رضوانشهر رفع تصرف شد.

- ایسنا/گیلان جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: 750 متر مربع از اراضی ملی به ارزش 60 میلیارد ریال در شهرستان رضوانشهر رفع تصرف شد.

سردار حسین حسن پور در گفت وگو با خبرنگاران با تاکید بر مبارزه جدی مجموعه انتظامی با متخلفان اقتصادی، زمین خواران و افرادی که به هر نحوی قصد تصرف اراضی ملی و طبیعی را دارند، اظهار کرد: زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می کنند که برای مقابله با این مشکل، همکاری همه مردم و دستگاه ها الزامی است.

وی از دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در شهرستان رضوانشهر و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه خبر داد و گفت: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضایی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی به محل اعلامی اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، این شخص 750 متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم خاردار و فنس محصور کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی اراضی 60 میلیارد ریالی در رضوانشهر 

آزادسازی اراضی 60 میلیارد ریالی در رضوانشهر